صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۶۸۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

برنامه امتحانات دوره تربیت معلم قرآن دانشگاه قم از سوی گروه فعالیت‌های قرآن و عترت این دانشگاه اعلام شد.

به گزارش ایکنا، برنامه امتحانات پنجاهمین دوره تربیت معلم قرآن کریم دانشگاه قم از سوی گروه فعالیت‌های قرآن و عترت این دانشگاه اعلام شد. این دوره شامل تجوید نظری، تجوید عملی، صوت و لحن، روش تدریس و تدبر در قرآن از اواخر مهرماه به مدت هفت هفته متوالی برگزار شد.

آزمون کتبی تدبر در قرآن کریم بانوان و آقایان در شنبه، ۲۶ آذرماه ۱۴۰۱ به صورت تستی و آنلاین ساعت 18 از طریق لینک http://sarvestan.qom.ac.ir/Exams/ExamRegister/49 برپا می‌شود.

آزمون کتبی صوت و لحن نیز ویژه آقایان و بانوان یکشنبه، ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱ به صورت تستی و آنلاین در ساعت 18 و آزمون عملی نیز از طریق ارسال فایل صوتی به استاد مربوطه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.

آزمون کتبی آقایان از طریق لینک http://sarvestan.qom.ac.ir/Exams/ExamRegister/48 و آزمون کتبی بانوان نیز از طریق لینک http://sarvestan.qom.ac.ir/Exams/ExamRegister/47 در دسترس قرار می‌گیرد.

در روز دوشنبه، ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ آزمون کتبی روش تدریس روخوانی نیز ویژه بانوان و آقایان به صورت تستی و آنلاین در ساعت 18 برگزار می‌شود. آزمون عملی نیز از طریق ارسال فیلم تدریس برای استاد مربوطه اخذ می‌شود. آزمون مربوطه از طریق لینک http://sarvestan.qom.ac.ir/Exams/ExamRegister/28 در دسترس قرار می‌گیرد.

آزمون کتبی تجوید نظری و تجوید عملی نیز ویژه بانوان و آقایان سه‌شنبه، ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ به صورت تستی و آنلاین از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود. آزمون عملی نیز از طریق ارسال فایل صوتی به استاد مربوطه از ساعت۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ برپا می‌شود و آزمون کتبی از طریق لینک http://sarvestan.qom.ac.ir/Exams/ExamRegister/50 در دسترس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط