صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۳۰۶۱۱
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

وزارت خارجه سوریه در واکنش به تجاوز بامداد امروز رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تجاوزهای تروریستی رژیم صهیونیستی نشانه تداوم رویکرد فاشیستی این رژیم است.

به گزارش ایکنا به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه در واکنش به تجاوز بامداد امروز رژیم صهیونیستی به برخی نقاط پیرامون دمشق تاکید کرد که اگر به اشغالگری اسرائیل پایان داده نشود، منطقه نمی‎‌تواند از صلح برخوردار شود.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: تجاوز تروریستی اسرائیل که صبح امروز نقاطی در اطراف شهر دمشق را هدف قرار داد، چیزی جز ادامه رویکرد فاشیستی رژیم صهیونیستی نسبت به مردم و کشورهای منطقه نیست، هرچند در این مرحله خاص تلاش برای فرار از فروپاشی درونی است که این رژیم به چشم دیده است.

این وزارتخانه تاکید کرد: اگر اشغالگری اسرائیل و تجاوزات مکرر آن پایانی نداشته باشد و این رژیم  در قبال جنایاتی که مرتکب می شود، پاسخگو نباشد، منطقه نمی تواند از صلح و ثبات برخوردار شود.

 رژیم صهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه توسط جنگنده‌های خود تعدادی موشک از بخش جولان اشعالی به سمت مواضع ارتش سوریه در جنوب دمشق شلیک کرد که با مقابله پدافند هوایی سوریه روبرو شد.

بر اساس اعلام وزارت دفاع سوریه، ساعت 1:20 بامداد (به وقت محلی)، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند موشک به سوی شهر دمشق شلیک کردند که تعدادی از این موشک‌ها رهگیری و منهدم شدند. این حمله موشکی رژیم صهیونیستی خسارت مادی به همراه داشته و 2 سرباز سوریه نیز مجروح شدند.

انتهای پیام