صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۷۸۹۱
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰، گفت: یکی از رویداد‌های مهم در عرصه سیاسی و اجتماعی در سال جاری، انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد است که مشارکت همگانی در این انتخابات امری مهم، ضروری و سرنوشت‌ساز است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، امروز، 26 خرداد در نشست با ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی دشتستان، گفت: 28 خرداد یکی از رویدادهای مهم امسال در عرصه سیاسی و اجتماعی است که مشارکت همگانی در انتخابات 28 خرداد امری مهم، ضروری و سرنوشت‌ساز است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اولویت‌های مهم و اصلی همه مردم برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات و یک انتخاب آگاهانه باشد.

رضایی حضور گسترده مردم در انتخابات را ضامن امنیت و آینده کشور دانست و بیان کرد: درحالی که بخشی از مردم به سبب ضعف عملکرد دولت و رئیس جمهور فعلی تمایل چندانی به حضور در انتخابات ندارند، باید همه تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات انجام دهند چراکه این حضور گسترده برای امنیت و آینده کشور بسیار مهم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انتخاب آگاهانه را حلال مشکلات دانست و بیان کرد: امروز مردم با مشکلات بسیاری مواجه هستند و اینها مردم را ریز و دشمن را هیولا می‌بینند و تنها راه نجات از این وضعیت انتخاب آگاهانه است.

وی شرکت و حضور در انتخابات را سبب ارتقا امنیت کشور دانست و تصریح کرد: در صورتی‌که مشارکت مردم کم باشد امنیت آسیب می‌بیند و دشمن هم دنبال این است که با کاهش مشارکت مردم، نظام را تضعیف کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتظار می‌رود با حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات و یک انتخاب آگاهانه بساط فساد، آقازاده بازی، رانت و رشوه‌خواری، امضاهای طلایی و سوءاستفاده از موقعیت جمع شود.

وی انتخاب آگاهانه مردم را به مثابه یک سیلی بزرگ دانست و افزود: مردم با انتخابی آگاهانه یک سیلی بزرگ به مسببان وضعیت موجود خواهند زد.

رضایی تنها راه برون رفت از وضعیت موجود را تشکیل دولت انقلابی و فساد ستیز برشمرد و تصریح کرد: باید تلاش و دعا کنیم که دولت انقلابی و و مردمی انتخاب شود که فساد ستیز، پاک‌دست، سالم، متکی به مردم و معتقد به کار کارشناسی و پیرو ولایت مطلقه فقیه، نه متکی به آمریکا، انگلیس و دیگر بیگانگان استکبار باشد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط