صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۲۸۳۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

رئیس ائتلاف الفتح عراق با بیان اینکه تقلب در انتخابات عراق به شکل سایبری انجام شده است، گفت که تمجید شتابزده شورای امنیت از روند انتخابات در عراق تردیدها درباره بروز تقلب را بیش‌تر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از موازین نیوز، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق تأکید کرد که حمله به تظاهرات‌کنندگان معترض به نتایج انتخابات مردود است و تقلب در انتخابات سایبری بوده و هدف از آن وارد کردن عراق به تونلی تاریک است.
العامری طی نطقی در سومین نمایشگاه هنری مرکز فرهنگی شهید «ابومهدی المهندس» و گرامیداشت شهدا که تحت عنوان سفری زیبا به محضر عشق برپا شد، گفت: تظاهرات برندگان را هدف قرار نمی‌دهد، بلکه علیه کمیساریای عالی انتخابات است که در مدیریت روند انتخابات ناکام وبده است.
وی افزود: تظاهرات علیه نتایج انتخابات، مسالمت‌آمیز است و از حق نقض شده در قانون اساسی فراتر نرفته است.
این فرمانده الحشد الشعبی گفت: ما از بیانیه شورای امنیت هم متأسفیم، زیرا از این نهاد انتظار داشتیم خواستار تجدید نظر در انتخابات شود و همینکه این شورای امنیت انتخابات عراق را تمجید کرد، تردید ما در خصوص بروز تقلب در روند رأی‌گیری را بیشتر کرد.
العامری همچنین خواستار انجام تحقیق شفاف در خصوص حادثه ترور مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق شد و گفت: من بیش‌ترین تأکید را بر لزوم انجام تحقیق درباره حمله به منزل نخست‌وزیر و شناسایی عامل آن دارم.

انتهای پیام