صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۵۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

حزب‌الله لبنان با تبریک عملیات ضد صهیونیستی در تل‌آویو، نشست‌های خائنانه و تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را ناتوان از تأمین امنیت این رژیم توصیف کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای ضمن درود بر ملت فلسطین و مجاهدان قهرمان آن، عملیات ضد صهیونیستی شب گذشته را ضربه محکمی به دشمن صهیونیستی در قلب آن خواند که طعم شکست و ذلت را به این رژیم چشاند.

در این بیانیه تصریح شده است: این عملیات شجاعانه ثابت کرد که در هیچ نقطه از خاک پاک فلسطین جای امنی برای شهرک‌نشینان و سربازان اشغالگر وجود ندارد.

این بیانیه می‌افزاید: تشدید عملیات‌های مقاومت و انجام پی‌درپی این عملیات‌ها نشانگر موفقیت مقاومت در توسعه روش‌های مقابله بوده و انجام سه عملیات ضد صهیونیستی ظرف چند روز نشانگر آن است که مردم فلسطین مصمم به دفاع از خود و آزادی سرزمین خود هستند. علاوه بر این تأکید شده است: نشست‌های خائنانه برای عادی‌سازی روابط نمی‌تواند امنیت را برای دشمن صهیونیستی را به ارمغان بیاورد و این نشست‌ها تصمیم مردم فلسطین و تمام آزادگان جهان برای تداوم مقاومت تا نابودی این رژیم نژادپرست را تغییر نخواهد داد.

پیش‌تر جنبش حماس و جهاد اسلامی نیز با انتشار بیانیه‌هایی، نسبت به این عملیات واکنش نشان داده بودند.

انتهای پیام