صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۳۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵

قائم مقام شبكه رادیویی قرآن با اشاره به رویكرد جدید و تحولی رسانه ملی، گفت: شبكه رادیویی قرآن نیز بر همین مبنا از آغاز فصل پاییز به مأموریت و رسالت اصلی خود كه همان پخش تلاوت‌های ناب و بی‌نظیر و جدول پخش متفاوت است، نزدیك خواهد شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، نژادسیفی، قائم مقام شبكه رادیویی قرآن در ارتباط تلفنی با برنامه شما و رادیو قرآن در خصوص برنامه‌های این شبكه رادیویی در فصل پاییز، گفت: با توجه به رویكرد جدید و تحولی رسانه ملی، شبكه رادیویی قرآن نیز بر همین مبنا از آغاز فصل پاییز به مأموریت و رسالت اصلی خود كه همان پخش تلاوت‌های ناب و بی‌نظیر و جدول پخش متفاوت است، نزدیك خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تلاوت‌های قرآنی در رده نوجوانان، پیشكسوتان قرآنی، قاریان مصری و قاریان مطرح دیگر كشورهای جهان در كنداكتور رادیو قرآن گنجانده خواهد شد. همچنین بنا داریم تا در دو رده عمومی و تخصصی برنامه‌های آموزشی را تدارك ببینیم كه در حوزه عمومی جشنواره قرآنی صد و در بعد تخصصی برنامه‌هایی برای فعالان حوزه قرآنی را در كنداكتور قرار خواهیم داد.

قائم مقام شبكه رادیویی قرآن همچنین به مرور خاطرات قرآنی خود در طول سالیان متمادی پرداخت و ضمن قدردانی از مخاطبان پروپاقرص این شبكه تصریح كرد: خوشبختانه رادیو قرآن رتبه چهارم را میان همراهی مخاطبان بین شبكه‌های رادیویی داراست كه این امر در خصوص رادیو نما نیز صدق می‌نماید.

وی بیان کرد: این امر مایه افتخار رادیو قرآن است و وظیفه ما را در قبال مخاطبان سنگین‌تر می‌سازد. لذا از همه شنوندگان این شبكه نیز تقاضا دارم تا ما را از نقطه نظرات خود بهره‌مند سازند.

نژاد سیفی اظهار کرد: مخاطبان در سرتاسر دنیا می‌توانند ازطریق وبسایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبكه استفاده کرده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را از طریق سامانه پیامكی و تلفن گویای شبكه با ما در میان بگذارند. از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده ما باشید.

انتهای پیام