صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۶۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه به منظور تکمیل کادر آموزشی و مربیان خود از میان بانوان علاقه‌مند دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش ایکنا، دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه به منظور تکمیل کادر آموزشی و مربیان خود از میان بانوان علاقه‌مند در واحد خردسالان و مهد قرآن دعوت به همکاری می‌کند.

از جمله شرایط مربیان علاقه‌مند مسلط بودن به روخوانی و روان‌خوانی قرآن، داشتن حداقل مدرک تحصیلی روانشناسی، علوم تربيتی و الهيات، داشتن روابط عمومی بالا و توانایی در ارتباط‌گیری با افراد و آشنا به روانشناسی کودکان و نوجوانان و دارا بودن سابقه تدریس، دارا بودن ایده و خلاقیت است.

مربیان علاقه‌مند می‌توانند رزومه خود را از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و بله به شماره  09127395748 ارسال کنند و یا با شماره 55262211 تماس بگیرند.

از دیگر کلاس‌های این مرکز قرآنی می‌توان به برگزاری سلسله جلسات تفسیر موضوعی نهج‌البلاغه با محوریت خانواده و سبک زندگی دینی با تدریس حجت‌الاسلام ابوحمزه، کارشناس مذهبی، روزهای یکشنبه از ساعت 15 تا 16 و کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه نوجوانان با تدریس توکلیان در چهارشنبه‌ هر هفته از ساعت 18 تا 20 اشاره کرد.

یادآور می‌شود، مدیریت اجرایی و آموزشی دارالقرآن شهر چهاردانگه از تابستان امسال طبق پیشنهاد امام‌جمعه، تصویب شورای شهر و تأیید فرمانداری اسلامشهر به دفتر امام جمعه چهاردانگه واگذار شده است.

همچنین دارالقرآن المهدی(عج) در چهاردانگه، خیابان افشین، جنب آتش‌نشانی قرار دارد.

انتهای پیام