صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۳۰۱۵۸
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

علاقه‌مندان برای شرکت در پویش ستاره‌های زمین باید در سر سفره افطار همراه با خانواده، سوره «قدر» را بخوانند و فیلم و عکس این جلسه صمیمی و خودمانی را برای این پویش ارسال کنند.

به گزارش ایکنا، همزمان با فرا رسیدن سال نو شمسی ۱۴۰۲ و تقارن با بهار دل‌ها، ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴ هجری قمری «پویش ستاره‌های زمین» با هدف ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآنی و همچنین رصد و شناسایی محافل قرآنی و کشف جلسات و استعداد‌های ناب قرآنی با رویکرد آموزش (روخوانی، روانخوانی، تجوید، مفاهیم وتفسیر) در بین آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود.

پویش ستاره‌های زمین امسال برای دومین سال پیاپی اجرا می‌شود. در این پویش قرار است در قالب یک جلسه خانگی قرآن کریم همه خانواده‌های ایرانی سر سفره افطار، به صورت جمعی سوره «قدر» بخوانند و در نهایت سادگی، همدلی، شیرینی، راحتی، آسانی و با صمیمیت یک محفل قرآنی برگزار کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش باید همراه با خانواده، سوره «قدر» را بخوانند و فیلم و عکس این جلسه صمیمی و خودمانی را برای این پویش ارسال کنند. روز عید فطر بین همه افرادی که در این پویش شرکت کرده‌اند قرعه‌کشی شده و ۱۱۴ سفر زیارتی خانوادگی هدیه داده می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند عدد ۸ را به شماره ۳۰۰۰۵۷۵۸ بفرستند تا از هدایای ۱۱۴ سفر زیارتی خانوادگی بهره‌مند شوند. همچنین برای ارسال آثار شامل عکس و فیلم به این مسابقه بایستی وارد سایت پویش به نشانی setare۱۱۴.ir بشوند و بر روی دکمه دریافت هدیه کلیک کنند.

انتهای پیام