صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۸۲۰۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
در راستای رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی؛

نشست مجازی لزوم وحدت مسلمانان در عصر حاضر امروز، چهارم آبان‌ماه با حضور حجت‌الاسلام غَرسبان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، نشست تخصصی لزوم وحدت مسلمانان در عصر حاضر امروز سه‌شنبه، 4 آبان‌ماه 1400 به‌صورت مجازی و با حضور حجت‌الاسلام غرسبان برگزار می‌شود.

این برنامه که از نشست‌های رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی با موضوع «صلح و مهربانی در قرآن» است، به همت معاونت ترویج و توسعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و با مشارکت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست می‌توانند ساعت 19 امروز، از طریق نشانی اینترنتی amjad.jde.ir/isqa وارد سامانه آموزشی جهاددانشگاهی شده و با عنوان جلسه «دانشجومعلم قرآن کریم1» و رمز عبور «654321» از محتوای این نشست استفاده کنند.

یادآور می‌شود، در رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی، با توجه به رویدادهای مهم هر فصل از سال، به موضوع خاصی اختصاص یافته است و تمامی برنامه‌های اجرایی در این رویداد حول آن موضوع خواهد بود و مخاطبان آن نیز تمامی دانشجویان علاقه‌مند به موضوع هستند. بر همین اساس تمامی علاقه‌مندان به رویدادهای فرهنگی و هنری می‌توانند ضمن عضویت در شبکه فعالان قرآنی دانشجویی از طریق پایگاه  اینترنتی www.isqa.ir در این طرح شرکت کنند.

در این طرح بخش‌های مختلفی از جمله برگزاری نشست‌های مختلف قرآنی، مسابقه کتابخوانی، جلسات تدبر در قرآن، فراخوان آثار هنری و آموزش‌های مختلف در حوزه مهارت‌های فردی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا ضمن آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن، یکسری مهارت‌های فردی نیز در کنار این مفاهیم را هم آموزش ببیند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط