صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۷۷۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
با حکم معاون فرهنگی وزارت بهداشت

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در حکمی رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت را به عنوان دبیر بیست‌وششمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور معرفی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از مفدا، عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در حکمی جواد باقری، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت را به عنوان دبیر بیست‌وششمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم ابلاغی معاون وزیر بهداشت آمده است: با عنایت به اهمیت گسترش فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی به منظور توسعه و تقویت سلامت با محوریت دین و معنویت در میان دانشگاهیان و از آنجا که انجام فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی، سهم بسزایی در تحقق این مهم دارد به موجب این ابلاغ به عنوان «دبیر بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و برنامه‌ریزی و نظارت مناسب و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و عترت به عنوان زمینه‌ساز سلامت همه جانبه آحاد جامعه موفق و موید باشید.

یادآوری می‌شود جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود و نفرات برگزیده این جشنواره به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور که اوایل سال آینده به میزبانی وزارت علوم برگزار می‌شود،‌ راه می‌یابند. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط