صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۹۵۲۹
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
با تحولات فلسطین

در پی تسلیم شدن سازمان زندان‌های صهیونیستی در برابر اسرا و لغو اقدامات خودسرانه و مجازات‌ها علیه آنان به ویژه تدابیر اتخاذ شده از سوی وزیر تندرو اسرائیلی، اسرای فلسطینی تصمیم به تعلیق اعتصاب غذای خود گرفتند.

به گزارش ایکنا به نقل از وبسایت مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین و باشگاه اسیر طی بیانیه‌ای اعلام کردند که در پی تسلیم شدن سازمان زندان‌های صهیونیستی در برابر اسرا و لغو اقدامات خودسرانه و مجازات‌ها علیه آنان به ویژه تدابیر اتخاذ شده از سوی ایتمار بن غفیر وزیر تندرو اسرائیلی، اسرای فلسطینی تصمیم به تعلیق اعتصاب غذای خود گرفتند.
بر همین اساس، کمیته عالی اضطراری جنبش اسیر قرار است طی ساعات آینده بیانیه‌ای در این باره صادر کرده و به بیان جزئیات توافق حاصل شده بپردازد.
2000 اسیر فلسطینی قرار بود از امروز اعتصاب غذای دسته جمعی را آغاز کنند.
وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین این پیروزی بزرگ را به تمامی اسرای فلسطینی تبریک گفت.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه اسرای فلسطینی صفحه جدیدی از ایستادگی و شکستن اراده رژیم اشغالگر را ثبت کردند، گفت که مردم فلسطین در همه جبهه‌ها در مقابل رژیم اشغالگر پیروز خواهند شد.

هنیه گفت که این پیروزی را به اسرای فلسطینی، مردم و آزادگان جهان تبریک می‌گوئیم.

منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند، رژیم صهیونیستی به کلیه خواسته‌های اسرای فلسطینی که تهدید به اعتصاب کرده بودند، تن داده است.

تهدید جدید عرین الاسود خطاب به رژیم صهیونیستی 

گروه مقاومت فلسطینی «عرین الأسود» نیز چهارشنبه شب در بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی هشدار داد که این رژیم دیگر رنگ امنیت را نخواهد دید.

خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد: در بیانیه گروه «عرین الأسود» خطاب به رژیم صهیونیستی آمده است: به شما ثابت خواهیم کرد که امنیت از دست رفته خود را در هیچ جایی نخواهید یافت و هیچ چیزی نمی‌تواند امنیتی را که آرزوی آن را دارید برای شما به ارمغان بیاورد.

گروه عرین الأسود افزوده است: به زودی خواهید دید که خون سربازان شما از دندان‌های شیران ما می‌چکد و همان گونه که فرزندان ما را تحت تعقیب قرار دادید، ما نیز شما را تعقیب خواهیم کرد و امنیت شهرک‌نشینان شما را بر هم خواهیم زد و زمان زورگویی به پایان رسیده است.

انتهای پیام