صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۲۱۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

محمد بنیادی، پیشکسوت قرآنی معتقد است: راهکارهایی از قبیل تبیین و تعیین رسالت دانشگاه فرهنگیان برای آموزش قرآن دانشجویان، بهره‌گیری از تجربه موفق جهان در آموزش قرآن و ایجاد هماهنگی میان حوزه‌ها و بخش‌­های مختلف آموزش و پرورش و ... می­‌تواند تا حدودی پاسخگوی مشکلات امر قرآن در مدارس و دانشگاه‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، محمد بنیادی، قاری و داور پیشکسوت قرآن کریم در پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن به ارائه مقاله‌ای در باب وضعیت آموزش قرآن در مدارس و دانشگاه‌ها پرداخت.
 
بنیادی می‌گوید: طبق بررسی­‌های صورت‌گرفته در مورد دو نهاد آموزش و پرورش و دانشگاه، راهکارهایی از قبیل تبیین و تعیین رسالت دانشگاه فرهنگیان برای آموزش قرآن دانشجویان، بهره‌گیری از تجربه موفق جهان در آموزش قرآن و ایجاد هماهنگی میان حوزه‌ها و بخش‌­های مختلف آموزش و پرورش و ... می­‌تواند تا حدودی پاسخگوی مشکلات این مهم باشد.
 
 
انتهای پیام
مطالب مرتبط