صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۴۹۵۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

زمان برگزاری مرحله سراسری بخش معارفی، رشته‌های حفظ بخش آوایی و رشته‌های حفظ متن و ترجمه فرازهایی از صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه در سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، زمان برگزاری مرحله سراسری در بخش معارفی، رشته‌های حفظ بخش آوایی و رشته‌های حفظ متن و ترجمه فرازهایی از صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه از مجموعه رشته‌های سی و ششمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد.

آزمون بخش معارفی در رشته‌های آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)، «آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه»، «حفظ متن و ترجمه فرازهایی از نهج‌البلاغه»، «آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه»، «حفظ متن و ترجمه فرازهایی از صحیفه سجادیه»، «آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم»، «آشنایی با سیره معصومین (ع)»، «حفظ موضوعی قرآن کریم»، «احکام»، «پرسمان معارفی» و «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دانشجویان برگزیده در بخش معارفی که پیشتر اسامی آنها از طریق دبیرخانه جشنواره اعلام شده است فرصت دارند در بازه زمانی اول تا 15 آذرماه با مراجعه به نشانی https://quranjashnvareh.ir نسبت به تأیید صحت مشخصات و نام کاربری اقدام کنند.

آزمون رشته‌های مورد اشاره چهارشنبه 24 آذرماه برگزار می‌شود. دانشجویان فرصت دارند تنها یکبار در بازه زمانی 10 الی 16 با مراجعه به نشانی الکترونیکی فوق نسبت به حضور در آزمون اقدام کنند.

همچنین آزمون رشته‌های حفظ نیز در روزهای 17 و 18 آذرماه ویژه آقایان و نیز 16 و 17 و 18 آذرماه ویژه بانوان به صورت تماس تصویری(برخط) انجام می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط